اخبار

در اردوی بازدید از کارخانه‌ی میهن چه گذشت؟

اگر تابه‌حال سری به کارخانه‌های تولیدی زده باشید، حتما به اطلاعات مفید و جذابی از سازوکار فرآوری محصولات بَر خورده‌اید. این اطلاعات اگرچه به‌خودی‌خود به کارمان نمی‌آید، ولی ذهن‌مان را با فرآیندهای علمی و نوآورانه در تولید آشنا می‌سازد. به‌همین‌دلیل، ما در دبستان و پیش‌دبستانی دخترانه‌ی مهتاب تصمیم گرفتیم، دانش‌آموزان عزیزمان را به بازدید از […]
اخبار 11 / 02 / 1403

مسابقات پل ماکارونی دبستان مهتاب

بشر همواره به دنبال پیداکردن راهی برای گسترش علم و دانش و ترویج آن بوده است. در این راستا می توان از روش های جذاب و عموماً ساده ای برای آموزش افراد استفاده کرد. یکی از حوزه های مهم و کارآمد در آموزش و یادگیری، بخش علوم فنی مهندسی و به ویژه ساخت پل های عظیم […]
اخبار 27 / 01 / 1403

 برگزاری اردوهای  تابستانی شاد و تفریحی

افزایش مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان و نحوه ارتباط صحیح ، کسب مهارت جدید و تقویت حس مسئولیت پذیری انجام گرفته است.
اخبار 29 / 07 / 1402

برگزاری کارگاه دانش افزایی باعنوان پروژه توسعه صلاحیت های حرفه ای معلمان

جهت بازنگری اساسی در روند آموزشی و به کارگیری تئوری و تاکتیک های مناسب روز، کارگاه های دانش افزایی با عنوان توسعه صلاحیت های حرفه ای معلمان  توسط مدرس این حوزه جناب آقای دکتر توحیدی برگزار می شود. 
اخبار 29 / 07 / 1402

پایگاه تابستانی اوقات فراغت با شعار کشف جادوی تابستان

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فرصت طلایی تابستان و استمرار فعالیت های آموزشی و پرورشی با رویکرد مهارت محور جهت کسب مهارت فردی و اجتماعی با شعار هر دانش آموز، یک مهارت .
اخبار 27 / 07 / 1402